Facebook Pixel

Srovnávač cen zboží 6. díl – ověřeno zákazníky

28. 8. 2020

Srovnávač cen zboží 6. díl – ověřeno zákazníky

Kdo není online, jako by nebyl. Platí to dnes ve všech ohledech. V tomto seriálu nás bude zajímat srovnávač cen zboží.

Jsme u šestého dílu seriálu o srovnávači cen zboží. V minulém díle jsme se věnovali bidování na Heurece, které je důležité pro vylepšení pozic produktů v katalogu srovnávače cen.

Dnes si uděláme zoom služby ověřeno zákazníky. Řekneme si, proč je dobré tuto službu využívat a jak ji spustit.

Co je ověřeno zákazníky?

Ověřeno zákazníky je služba Heureky, která zákazníkům umožňuje hodnotit nákup v daném e-shopu. Na základě takových hodnocení se pak další zákazníci rozhodnou, zda v e-shopu nakoupit či ne. Jednoduše si ověří důvěryhodnost prodejce. Hodnocení probíhá formou hvězdiček. Také je možné psát komentáře k zakoupenému produktu a přístupu e-shopu k zákazníkovi.

heureka ověřeno zákazníky Chsoft

Proč službu využívat?

Hlavní přínos služby pro e-shopaře je ten, že může využívat bidování a tak dobývat top pozice pro své produkty v katalogu srovnávače cen zboží. Tato služba je tedy nezbytná pro většinu provozovatelů e-shopů s výjimkou těch, kteří nabízejí jedinečné zboží. Například hodinky s vodotryskem. 😀 Ale i v případě, že nebudete využívat bidování, vždy se hodí zobrazovat dobré hodnocení e-shopu a recenze spokojených zákazníků.

Certifikát můžete zobrazovat přímo na vašich e-shopových stránkách v podobě vysouvacího widgetu, což je dobrá deviza a zvýraznění důvěryhodnosti vás jakožto spolehlivého prodejce.

Heureka ověřeno zákazníky widget Chsoft

Ztráta certifikátu ověřeno zákazníky

Hodnocení zákazníků se pohybuje od nuly do jednoho sta procent. Pokud hodnocení e-shopu klesne pod 88 procent za posledních 90 dnů, certifikát je odebrán. A naopak.

Zákazníci mají také možnost vkládat recenze na Váš e-shop, ať už kladné, tak i záporné. Proto je vhodné s méně spokojenými zákazníky vstřícně komunikovat. Možná pak přehodnotí svůj verdikt, získáte lepší ohodnocení a nepřijdete o certifikát. Některé e-shopy nespokojeným zákazníkům nabízí slevy nebo posílají dárky.

Jak aktivovat službu ověřeno zákazníky

Abych neopakoval co již bylo popsáno, podrobný postup aktivace služby ověřeno zákazníky naleznete přímo na Heurece.

Pokud svůj e-shop provozujete na opensource systému Magento 1, máme pro vás připraven plugin, který vám pomůže vložit kód služby do e-shopu bez znalostí programování.

Váš Chsoft tým

Mrkněte taky na:

  1. díl – Srovnávač cen zboží
  2. díl – Bidování na srovnávači cen zboží
  3. díl – Spárování produktů
  4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží
  5. díl – Bidování na Heurece