Srovnávač cen zboží 6. díl – ověřeno zákazníky

28. 8. 2020

Srovnávač cen zboží 6. díl – ověřeno zákazníky

Kdo není online, jako by nebyl. Platí to dnes ve všech ohledech. V tomto seriálu nás bude zajímat srovnávač cen zboží.

Jsme u šestého dílu seriálu o srovnávači cen zboží. V minulém díle jsme se věnovali bidování na Heurece, které je důležité pro vylepšení pozic produktů v katalogu srovnávače cen.

Dnes si uděláme zoom služby ověřeno zákazníky. Řekneme si, proč je dobré tuto službu využívat a jak ji spustit.

Co je ověřeno zákazníky?

Ověřeno zákazníky je služba Heureky, která zákazníkům umožňuje hodnotit nákup v daném e-shopu. Na základě takových hodnocení se pak další zákazníci rozhodnou, zda v e-shopu nakoupit či ne. Jednoduše si ověří důvěryhodnost prodejce. Hodnocení probíhá formou hvězdiček. Také je možné psát komentáře k zakoupenému produktu a přístupu e-shopu k zákazníkovi.

heureka ověřeno zákazníky Chsoft

Proč službu využívat?

Hlavní přínos služby pro e-shopaře je ten, že může využívat bidování a tak dobývat top pozice pro své produkty v katalogu srovnávače cen zboží. Tato služba je tedy nezbytná pro většinu provozovatelů e-shopů s výjimkou těch, kteří nabízejí jedinečné zboží. Například hodinky s vodotryskem. 😀 Ale i v případě, že nebudete využívat bidování, vždy se hodí zobrazovat dobré hodnocení e-shopu a recenze spokojených zákazníků.

Certifikát můžete zobrazovat přímo na vašich e-shopových stránkách v podobě vysouvacího widgetu, což je dobrá deviza a zvýraznění důvěryhodnosti vás jakožto spolehlivého prodejce.

Heureka ověřeno zákazníky widget Chsoft

Ztráta certifikátu ověřeno zákazníky

Hodnocení zákazníků se pohybuje od nuly do jednoho sta procent. Pokud hodnocení e-shopu klesne pod 88 procent za posledních 90 dnů, certifikát je odebrán. A naopak.

Zákazníci mají také možnost vkládat recenze na Váš e-shop, ať už kladné, tak i záporné. Proto je vhodné s méně spokojenými zákazníky vstřícně komunikovat. Možná pak přehodnotí svůj verdikt, získáte lepší ohodnocení a nepřijdete o certifikát. Některé e-shopy nespokojeným zákazníkům nabízí slevy nebo posílají dárky.

Jak aktivovat službu ověřeno zákazníky

Abych neopakoval co již bylo popsáno, podrobný postup aktivace služby ověřeno zákazníky naleznete přímo na Heurece.

Pokud svůj e-shop provozujete na opensource systému Magento 1, máme pro vás připraven plugin, který vám pomůže vložit kód služby do e-shopu bez znalostí programování.

Váš Chsoft tým

Mrkněte taky na:

  1. díl – Srovnávač cen zboží
  2. díl – Bidování na srovnávači cen zboží
  3. díl – Spárování produktů
  4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží
  5. díl – Bidování na Heurece
scroll_to_top
cookies image
Cookies

Tento web potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, aby Vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle Vašich preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků (schránka), působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .