Facebook Pixel

Srovnávač cen zboží 4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží

13. 8. 2020

Srovnávač cen zboží 4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží

Kdo není online, jako by nebyl. Platí to dnes ve všech ohledech. V tomto seriálu nás bude zajímat srovnávač cen zboží.

Jsme u čtvrtého dílu seriálu o srovnávači cen zboží. V minulém díle jsme probrali téma spárování produktů, které je důležité v tom, aby se vaše produkty zobrazovaly v katalogu srovnávače cen zboží. Nespárované produkty se nezobrazí vůbec.

Dnes se souhrnně podíváme na jednotlivé kroky potřebné k tomu, aby se vaše produkty ve srovnávači cen zboží korektně zobrazovaly. Některým z kroků už v tomto seriálu byly věnované články, dalším ještě přibudou a budou i takové, na které se nedostane.

produkty ve srovnávači cen heureka a zboží cz

Náhled zobrazení produktů na heurece a zboží cz.

 

Jednotlivé kroky

      1. Nainstalovat rozšíření nebo plugin, který umožní generovat xml feed pro srovnávač. Plugin by měl umožňovat změnu názvu produktu a přepsání kategorií podle pravidel daného srovnávače.
      2. Upravit názvy produktů podle pravidel srovnávače. Jinak vaše produkty neprojdou kontrolou a nespárují se.
      3. Upravit názvy kategorií podle pravidel srovnávače. Důsledky stejné jako v bodě 2.
      4. Dodat povinné parametry k produktům.
      5. Dodat nepovinné parametry k produktům, abyste měli výhodu před konkurencí, v případě, že někdo použije k vyhledávání filtry.
      6. Vygenerovat feed, seznam produktů.
      7. Registrovat e-shop na srovnávači cen zboží. Třeba heurece nebo zboží cz.
      8. Ve srovnávači nastavit url feedu, aby se produkty ve srovnávači cen mohly spárovat a zobrazovat.
      9. Nabít kredit.
      10. Spárovat produkty, které nebyly z jakéhokoli důvodu srovnávačem automaticky spárovány, úpravou feedu.
      11. Vložit kód na e-shop pro měření konverzí. To je možné provést pomocí rozšíření nebo pluginu. Budete pak mít ve statistikách přehled o tom, kolik lidí na váš e-shop ze srovnávače  přišlo a kolik z nich nakoupilo.
      12. Aktivovat službu ověřeno zákazníky (na heurece).
      13. Bidovat, nastavovat cenu za proklik na váš web, aby vaše produkty byly viditelné na vyšších pozicích.
      14. Sledovat statistiky a pozice a dle výsledků reagovat změnami cen za proklik.

Pokud splníte jednotlivé kroky, vaše produkty se budou s největší pravděpodobností úspěšně zobrazovat na srovnávači cen zboží. Pořadí kroků můžete měnit. Tak do toho.

Váš Chsoft tým

 

Mrkněte taky na:

  1. díl – Srovnávač cen zboží
  2. díl – Bidování na srovnávači cen zboží
  3. díl – Spárování produktů
  4. díl – Spárování produktů
  5. díl – Spárování produktů