Srovnávač cen zboží 4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží

13. 8. 2020

Srovnávač cen zboží 4. díl – Vaše produkty ve srovnávači cen zboží

Kdo není online, jako by nebyl. Platí to dnes ve všech ohledech. V tomto seriálu nás bude zajímat srovnávač cen zboží.

Jsme u čtvrtého dílu seriálu o srovnávači cen zboží. V minulém díle jsme probrali téma spárování produktů, které je důležité v tom, aby se vaše produkty zobrazovaly v katalogu srovnávače cen zboží. Nespárované produkty se nezobrazí vůbec.

Dnes se souhrnně podíváme na jednotlivé kroky potřebné k tomu, aby se vaše produkty ve srovnávači cen zboží korektně zobrazovaly. Některým z kroků už v tomto seriálu byly věnované články, dalším ještě přibudou a budou i takové, na které se nedostane.

produkty ve srovnávači cen heureka a zboží cz

Náhled zobrazení produktů na heurece a zboží cz.

 

Jednotlivé kroky

      1. Nainstalovat rozšíření nebo plugin, který umožní generovat xml feed pro srovnávač. Plugin by měl umožňovat změnu názvu produktu a přepsání kategorií podle pravidel daného srovnávače.
      2. Upravit názvy produktů podle pravidel srovnávače. Jinak vaše produkty neprojdou kontrolou a nespárují se.
      3. Upravit názvy kategorií podle pravidel srovnávače. Důsledky stejné jako v bodě 2.
      4. Dodat povinné parametry k produktům.
      5. Dodat nepovinné parametry k produktům, abyste měli výhodu před konkurencí, v případě, že někdo použije k vyhledávání filtry.
      6. Vygenerovat feed, seznam produktů.
      7. Registrovat e-shop na srovnávači cen zboží. Třeba heurece nebo zboží cz.
      8. Ve srovnávači nastavit url feedu, aby se produkty ve srovnávači cen mohly spárovat a zobrazovat.
      9. Nabít kredit.
      10. Spárovat produkty, které nebyly z jakéhokoli důvodu srovnávačem automaticky spárovány, úpravou feedu.
      11. Vložit kód na e-shop pro měření konverzí. To je možné provést pomocí rozšíření nebo pluginu. Budete pak mít ve statistikách přehled o tom, kolik lidí na váš e-shop ze srovnávače  přišlo a kolik z nich nakoupilo.
      12. Aktivovat službu ověřeno zákazníky (na heurece).
      13. Bidovat, nastavovat cenu za proklik na váš web, aby vaše produkty byly viditelné na vyšších pozicích.
      14. Sledovat statistiky a pozice a dle výsledků reagovat změnami cen za proklik.

Pokud splníte jednotlivé kroky, vaše produkty se budou s největší pravděpodobností úspěšně zobrazovat na srovnávači cen zboží. Pořadí kroků můžete měnit. Tak do toho.

Váš Chsoft tým

 

Mrkněte taky na:

  1. díl – Srovnávač cen zboží
  2. díl – Bidování na srovnávači cen zboží
  3. díl – Spárování produktů
  4. díl – Spárování produktů
  5. díl – Spárování produktů
scroll_to_top
cookies image
Cookies

Tento web potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, aby Vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle Vašich preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků (schránka), působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .